На сайті Times Higher Education представлено велику тематичну добірку статей "Запровадження генеративного штучного інтелекту в університетську освіту. Як використовувати ГШІ для покращення викладання, переосмислення оцінювання та підготовки студентів до роботи зі штучним інтелектом" ("Bringing GenAI into the university classroom. How to use GenAI to improve teaching, rethink assessment and equip students for an AI-driven workplace"). Матеріали покликані допомогти краще зрозуміти, як використовувати ГШІ для вдосконалення освітнього процесу, оновлення підходів до оцінювання та підготовки студентів до викликів сучасного ринку праці.
Автори аналізують як потенціал, так і ризики, пов’язані із впровадженням штучного інтелекту у вищу освіту. Особливу увагу приділено питанням академічної доброчесності; окрім того, наголошується, що великі мовні моделі можуть стати потужним інструментом для автоматизації рутинних завдань, розвитку креативності та поглиблення засвоєння знань.
З огляду на те, що ГШІ вже незабаром стане звичним елементом більшості професій, важливо, щоб студенти вміли ефективно з ним працювати. Викладачам варто переглянути свої методи викладання, переосмислити формат завдань і активно вивчати, як новітні технології інтегруються з традиційною педагогікою.
Добірка пропонує практичні поради та приклади впровадження ШІ в навчальне середовище. Вона буде корисною як для досвідчених педагогів, так і для тих, хто лише розпочинає свій шлях у цифровій трансформації освіти.
Добірка містить 39 статей на наступні теми:
• ШІ як каталізатор інновацій в оцінюванні (AI as a catalyst for assessment innovation)
• Чому я забороняю використовувати ШІ для написання завдань (Why I ban AI use for writing assignments)
➤ Переглянути всю добірку можна за покликанням: Bringing GenAI into the university classroom.