На сайті Times Higher Education опублікована стаття "Use artificial intelligence to get your students thinking critically" ("Використання штучного інтелекту для формування у студентів навичок критичного мислення"), авторка якої досліджує наступне питання: чи можуть інструменти генеративного штучного інтелекту якісно сприяти розвитку у студентів навичок критичного мислення? Та як саме викладачам поєднати генеративний штучний інтелект та процес самостійного опанування здатністю мислити критично.
Авторка стверджує, що у мінливому ландшафті онлайн-навчання необхідно змінювати підходи до дискусії, стимулюючи використання аналізу та синтезу. Студенти мають вміти критично аналізувати інформацію, ефективно оцінювати джерела та самостійно приймати обґрунтовані рішення у цифровому навчальному середовищі. ГШІ здатний допомогти у створенні привабливих та ефективних навчальних програм: викладачі можуть використовувати його для адаптації інструкцій, автоматизації завдань і надання персоналізованого зворотнього зв’язку, звільняючи дорогоцінний час; студенти - щоб досліджувати різноманітні точки зору та візуалізувати складні дані.
На основі цих тверджень у статті зазначається п'ять основних способів щодо залучення інструментів ШІ у процес формування навичок критичного мислення:
• використання штучного інтелекту для поєднання ідей;
• синтез, візуалізація та практика;
• створення презентацій на основі ШІ;
• розвиток віртуального навчання;
• синтез і дослідження.
➤ Більш детально ознайомитися з матеріалом можна за покликанням: Use artificial intelligence to get your students thinking critically.