На сайті Times Higher Education опублікована досить цікава стаття "Оцінка ChatGPT у дії". У ній наголошується, що популярність ChatGPT вимагає від викладачів ретельного обміркування, що саме може запропонувати користувачу цей інструмент, як це потрібно враховувати при організації освітнього процесу, а також як допомогти студентам розвивати критичне і творче мислення аби вміти орієнтуватися у навчанні без ШІ.
Тут автор посилається на власний експеримент із ChatGPT та описує використання отриманого досвіду для підготовки таких пропозицій щодо взаємодії студентів з ним:
• створювати посилання на конкретні матеріали;
• використовувати найбільш актуальні джерела;
• пам’ятати про академічну етику;
• критично розглядати отриманий результат;
• спільно зі здобувачами освіти критикувати результат, розрізняючи переваги та недоліки, додавати власні знання.
➤ Детальніше про це - у статті "Оцінка ChatGPT у дії" ("An evaluation of ChatGPT in action").