ЯК СТУДЕНТУ НЕ ПОКЛАДАТИСЯ ПОВНІСТЮ НА CHATGPT?

На сайті Times Higher Education опублікована досить цікава стаття "Оцінка ChatGPT у дії". У ній наголошується, що популярність ChatGPT вимагає від викладачів ретельного обміркування, що саме може запропонувати користувачу цей інструмент, як це потрібно враховувати при організації освітнього процесу, а також як допомогти студентам розвивати критичне і творче мислення аби вміти орієнтуватися у навчанні без ШІ.

Тут автор посилається на власний експеримент із ChatGPT та описує використання отриманого досвіду для підготовки таких пропозицій щодо взаємодії студентів з ним:

• створювати посилання на конкретні матеріали;

• використовувати найбільш актуальні джерела;

• пам’ятати про академічну етику;

• критично розглядати отриманий результат;

• спільно зі здобувачами освіти критикувати результат, розрізняючи переваги та недоліки, додавати власні знання.

➤ Детальніше про це - у статті "Оцінка ChatGPT у дії" ("An evaluation of ChatGPT in action").