ЯК КЕРУВАТИ АКАДЕМІЧНИМ НАВАНТАЖЕННЯМ?

ДНУ УкрІНТЕІ інформує: освітній ресурс Times Higher Education пропонує викладачам ознайомитися з матеріалами, що допоможуть їм налаштувати власне академічне навантаження, збалансувати наукові та викладацькі обов’язки, впоратися зі стресом на роботі й бути гнучкими у своєму житті та освітньо-науковій діяльності.

На сайті цим питанням присвячена добірка з декількох статей.

• Кайхан Ян, Бен К. Го. "Спрощувайте список справ і керуйте навчальним навантаженням" (Kaihan Yang, Ben K. Goh. "Tame the to-do list and manage an academic workload"): шість практичних способів збалансувати викладання, наукові дослідження та потреби університетських факультетів: від делегування до пріоритетності термінових завдань проти важливих.

• Мегумі Теруї. "Три ключові поради, які допоможуть збалансувати наукові та викладацькі обов’язки" (Megumi Terui. "Three key tips to help balance research and teaching duties"): оскільки вимоги університетів до викладачів стають дедалі більшими, стаття пропонує поради щодо збалансування двох ключових частин викладацької роботи.

• Урі Мелконян. "П’ять стратегій для отримання відчуття задоволення від вашої академічної роботи" (Houry Melkonian. "Five strategies to generate a sense of satisfaction in your academic work"): академічна діяльність це складний процес, тому розробка механізмів подолання певних бар'єрів та підвищення задоволеності своєю роботою може бути важливою у побудові успішної кар’єри.

• Тара Іст. "Збалансування вимог навчання та дослідницької діяльності" (Tara East. "Sessional academics: how to balance the demands of teaching and research"): викладання та дослідження є опорами академічного середовища, але іноді буває так, що ці дві ролі часто суперечать одна одній. У статті йдеться мова про те, як викладачам грамотно та ефективно їх поєднувати.