СТУДЕНТИ, АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ І CHATGPT

На сайті Times Higher Education є інформація, яка, можливо, стане в нагоді викладачам у їхній академічній діяльності та роботі зі студентами. Це статті, присвячені штучному інтелекту, як інструменту, що можна використовувати в освітньо-науковій сфері. Але як це робити правильно?

У першій статті "ChatGPT як навчальний інструмент, а не інструмент для недоброчесності" ("ChatGPT as a teaching tool, not a cheating tool") розкриваються аспекти використання ШІ ChatGPT саме як інструмента для стимулювання внутрішньої взаємодії між студентами, який сприяє їхньому навчанню та розвитку академічних навичок.
Нещодавні відкриття про те, що студенти можуть використовувати ChatGPT для написання переконливих есе та пояснень, неприємні для будь-якого викладача. З багатьма іспитами та завданнями, які тепер проводяться онлайн, є широкі можливості для використання ШІ. Хоча ChatGPT на перший погляд може здатися справжнім подарунком для студентів, насправді це ознака того, що їм потрібно навчитися розвивати самостійне мислення.
 
У другій статті "Спокійно: ChatGPT нічого не змінює для академічної доброчесності" ("Keep calm and carry on: ChatGPT doesn’t change a thing for academic integrity") розглядається роль ШІ ChatGPT у процесі викладання, навчання, індивідуального оцінювання, ризики виникнення плагіату у зв'язку з цим, а також підхід до розпізнавання та оцінювання академічних робіт.