ПІДТРИМКА КУЛЬТУРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття "Підтримка академічної доброчесності у масовій магістерській онлайн-програмі", яка присвячена культурі академічної доброчесності серед студентської спільноти, питанням її дотримання / порушення.

У статті автор зазначає: розуміння причин, з яких студенти списують, є ключем до запобігання цьому. І пропонує рішення, які дозволять перетворити підтримку сумлінності на виховання культури доброчесності, а не очікування покарання. Отже, для виховання академічної доброчесності у студентства необхідно розуміти наступні аспекти:

по-перше, чітко визначитись та дотримуватись політики доброчесності;

по-друге, поінформувати здобувачів освіти про контекст та наслідки; щоб політика доброчесності не лише проголошувалась, але й була «зашита» у структуру курсу від самого початку його розробки, а не додана лише як формальність коли курс повністю готовий (постійний контроль, роз’яснення, інформування про виявлені порушення, а також зростаюча по мірі проходження курсу відповідальність – від попередження про неетичну поведінку при виявленні порушення на початку курсу до суттєвих санкцій наприкінці).

➤ Детальніше про це - за покликанням: "Promoting academic integrity in a massive online master’s programme".